HomeЛюди и блогиRelated VideosMore From: Liam Cooper

Rude by Magic! (Cover & Music Video for Wedding Proposal!)

12106 ratings | 772084 views
This is the music video that we screened at Greater Union Cinemas in Shellharbour (NSW, Australia) after the trailers for the movie 'Focus' before proposing to my girlfriend, Amy. To see how it all went down (and if she said yes!) check out the full proposal video here: http://bit.ly/BestWeddingProposal FB // http://facebook.com/liamcoopermusic IG // http://instagram.com/liamcoopermusic Producer | Liam Cooper & Katrina-Jane Cameron Director & Editor | Kieran Hoyle Director of Photography | Nathaniel C.T. Jackson Operator | James Blannin-Ferguson To use this video in a commercial player or in broadcasts, please email [email protected]
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (275)
sangi g (7 days ago)
Best proposal.. She is lucky.. Btw this is better thn the original video
Aditi Kujur (1 month ago)
2019!!!!!?
A Chanel (1 month ago)
I thought this is official music video
Raphael Barros (1 month ago)
God bless you guys!!!
Duh Dumb boy (1 month ago)
You look like Andy from The Office.
MC YOU TO (2 months ago)
LINE​
Moosegirl Playz (2 months ago)
In the cinema?!?! Awh bonus movie :3
Shallisa Themanequin (3 months ago)
The sad scene is me everyday
Andrea Gitti (4 months ago)
Complimenti!!!
Aien Jamir89 (4 months ago)
Nice 😍
original badboy (4 months ago)
Woww its true😂😂😍😍😘😘😘
Williams Videos! (4 months ago)
Hey great cover video! Keep the great work!
Annie Wolgmatto (4 months ago)
This is so cute
Mary Taday (4 months ago)
2018 anyone? Omg I miss this song and still I enjoy listening to it. 😍😄
PeteGuysGod (5 months ago)
It can be new mv.
Jed Lange (5 months ago)
Aawww you guys got married sooo cute 👰
อยากได้แบบนี้ง้า💓
katylovely queen (5 months ago)
Happy marriage
Mary_m_a_d Maria (5 months ago)
666K VEIWS?!? SATAN GO AWAY!!!
Yasmin USA (5 months ago)
This is real I saw it in the vid that talks about crazy/cool ways to propose
IPST BOXY (5 months ago)
Good boy
MFS [nightcore] (5 months ago)
อันนี้เค้าเอาไปขอแต่งจริงๆนี่ เห้นคลิปเต้มแล้วว ซาบซึ้งจริงๆ
Admin 1300X (5 months ago)
ตามมาจาก ช ขอ ญ แต่งงานที่โรงหนัง
FlightStop YT (5 months ago)
And im late again 😒
Lobao Samson (5 months ago)
He has that Finn Hudson n from Glee club fibe and kinda look like u coom man
ART3MiZ Z (6 months ago)
That​ was.​ Amazing!!!
Devil kay (6 months ago)
เขิลแทน น่ารักก
DanyKasura (6 months ago)
Nice
DanyKasura (6 months ago)
Chocada
Mateo Roblez (7 months ago)
Like si no das like
《PUPEA》 《PUPEA》 (7 months ago)
2018?💓
เบลล์ (7 months ago)
Thailand han some
Raviteja Gunturu (7 months ago)
Love it
Lilith Jones (7 months ago)
I’m going to cry
Он смотрится будто Илон Маск на минималках )
liu peng yu (8 months ago)
i love it
Gummadi Shivaram (9 months ago)
Kinda interesting #####
Sharon Alessa (9 months ago)
Felicidades, me encantó.... Igual yo te diría que sí, 😄 Felicidades chicos.
Piyaporn Onubon (9 months ago)
Very cute.
Monica Lillich (9 months ago)
https://youtu.be/xfxgF0HPPjA
NITISH KUMAR (10 months ago)
Saturday morning jumped out of bed and put on my best suit Got in my car and raced like a jet, all the way to you Knocked on your door with heart in my hand To ask you a question 'Cause I know that you're an old-fashioned man, yeah, yeah Can I have your daughter for the rest of my life? Say yes, say yes 'cause I need to know You say I'll never get your blessing 'til the day I die Tough luck, my friend, but the answer is no! Why you gotta be so rude? Don't you know I'm human too? Why you gotta be so rude? I said, I'm gonna marry her anyway (Yeah) Marry that girl Marry her anyway (Yeah) Marry that girl Yeah, no matter what you say (Okay) Marry that girl And we'll be a family (Uh) Why you gotta be so rude Why you gotta be so rude? (So rude) Such a… cute lyrics
Katia Linares (10 months ago)
Q palta
Annie Dotson (10 months ago)
Congrats man u did a good job on this video
SwagConnor RK-900 (10 months ago)
BEST VIDEO EVER
Fabi Avendaño (10 months ago)
https://www.youtube.com/watch?v=pNvo4NMLvKA&t=354s amo la propuesta y este video son lo mejooor
Fabi Avendaño (10 months ago)
https://www.youtube.com/watch?v=pNvo4NMLvKA&t=354s
Karla Beatriz (11 months ago)
Nossa que coisa linda
Professora Viviane Agut (11 months ago)
Fantastic... Very Very good...kkkk... Come to Brazil and marry with me
You're my idol,great man Liam👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
SwagConnor RK-900 (1 year ago)
Congrats
Tieu Bach (1 year ago)
Can i have the beat?
Nuthida Phetthet (1 year ago)
I watch the video and have smile. I thinking you have good idea. :) This is comment from people at Thailand.
Verry good !!!!
MIN kk channel (1 year ago)
ทำไมกุชอบว่ะคำร้องแม่งได้แต่แปลมันเกี่ยวกับแต่งงาน
Mana Bunyaporn (1 year ago)
Saturday morning jumped out of bed (แซทเทอะเด มอร์นิ้ง จั๊มพ เอ๊าท ดอฟ เบ๊ด ) And put on my best suit (แอนด์ พุท ออน มาย เบ๊สท์ ซุ๊ท ) Got in my car and raced like a jet (กอท ดิน มาย คารํ แอนด์ เร้ซ ไล๊ค เก เจ๊ต ) All the way to you (ออล เดอะ เวย์ ทู ยู ) Knocked on your door with heart in my hand (น๊อค ออน ยัวร์ ดอร์ วิธ ฮาร์ท ดิน มาย แฮนด์ ) To ask you a question (ทู อาสคฺ ยู อะ เคว๊สชั่น ) ‘Cause I know that you’re an old-fashioned man, yeah (ค๊อส ไอ โนว์ แดท ยัวร์ แอน โอลด์ แฟ๊ชั่น แมน เย่ ) Can I have your daughter for the rest of my life? (แคน ไน แฮพ ยัวร์ ด๊อเท่อร์ ฟอร์ เดอะ เรสท ดอฟ มาย ไล๊ฟ ?) Say yes, say yes ’cause I need to know (เซย์ เยส เซย์ เยส ค๊อส ไอ นี๊ด ทู โนว์ ) You say I’ll never get your blessing ’til the day I die (ยู เซย์ แอล เน๊เว่อร์ เก็ท ยัวร์ เบลสซิง ทิล เดอะ เดย์ ไอ ดาย ) Tough luck, my friend, but the answer is ‘No’ (ทั๊ฟ ลัค มาย เฟรน บั๊ท ดิ แอ๊นเซ่อร อีส โน ) Why you gotta be so rude? (วาย ยู กอทดา บี โซ รู๊ด ?) Don’t you know I’m human too? (โด้นท์ ยู โนว์ แอม ฮิ๊วแมน ทู ?) Why you gotta be so rude? (วาย ยู กอทดา บี โซ รู๊ด ?) I’m gonna marry her anyway (แอม กอนนา แม๊ร์รี่ เฮอ แอนนี่เวย์ ) Marry that girl (แม๊ร์รี่ แดท เกิร์ล ) Marry her anyway (แม๊ร์รี่ เฮอ แอนนี่เวย์ ) Marry that girl (แม๊ร์รี่ แดท เกิร์ล ) Yeah, no matter what you say (เย่ โน แม๊ทเท่อร์ ว๊อท ยู เซย์ ) Marry that girl (แม๊ร์รี่ แดท เกิร์ล ) And we’ll be a family (แอนด์ เวลล บี อะ แฟ๊มิลี่ ) Why you gotta be so (วาย ยู กอทดา บี โซ ) Rude (รู๊ด ) I hate to do this, you leave no choice (ไอ เฮท ทู ดู ดิส ยู ลี๊ฝ โน ช๊อยซํ ) Can’t live without her (แค้น ลีฟ วิธเอ๊าท เฮอ ) Love me or hate me we will be boys (เลิฟ มี ออ เฮท มี วี วิล บี บอย ) Standing at that altar (แสตนดิ้ง แงท แดท ออลเทอ) Or we will run away (ออ วี วิล รัน อะเวย์ ) To another galaxy, you know (ทู อะน๊าเทร่อร์ แก๊แล่กซี่ ยู โนว์ ) You know she’s in love with me (ยู โนว์ ชี ซิน เลิฟ วิธ มี ) She will go anywhere I go (ชี วิล โก เอนี่แวร์ ไอ โก ) Can I have your daughter for the rest of my life? (แคน ไน แฮพ ยัวร์ ด๊อเท่อร์ ฟอร์ เดอะ เรสท ดอฟ มาย ไล๊ฟ ?) Say yes, say yes ’cause I need to know (เซย์ เยส เซย์ เยส ค๊อส ไอ นี๊ด ทู โนว์ ) You say I’ll never get your blessing ’til the day I die (ยู เซย์ แอล เน๊เว่อร์ เก็ท ยัวร์ เบลสซิง ทิล เดอะ เดย์ ไอ ดาย ) Tough luck, my friend, ’cause the answer’s still ‘No” (ทั๊ฟ ลัค มาย เฟรน ค๊อส ดิ แอ๊นเซ่อร สทิลล โน ) Why you gotta be so rude? (วาย ยู กอทดา บี โซ รู๊ด ?) Don’t you know I’m human too? (โด้นท์ ยู โนว์ แอม ฮิ๊วแมน ทู ?) Why you gotta be so rude? (วาย ยู กอทดา บี โซ รู๊ด ?) I’m gonna marry her anyway (แอม กอนนา แม๊ร์รี่ เฮอ แอนนี่เวย์ ) [adsense] Marry that girl (แม๊ร์รี่ แดท เกิร์ล ) Marry her anyway (แม๊ร์รี่ เฮอ แอนนี่เวย์ ) Marry that girl (แม๊ร์รี่ แดท เกิร์ล ) No matter what you say (โน แม๊ทเท่อร์ ว๊อท ยู เซย์ ) Marry that girl (แม๊ร์รี่ แดท เกิร์ล ) And we’ll be a family (แอนด์ เวลล บี อะ แฟ๊มิลี่ ) Why you gotta be so (วาย ยู กอทดา บี โซ ) Rude (รู๊ด ) Rude (รู๊ด ) Can I have your daughter for the rest of my life? (แคน ไน แฮพ ยัวร์ ด๊อเท่อร์ ฟอร์ เดอะ เรสท ดอฟ มาย ไล๊ฟ ?) Say yes, say yes ’cause I need to know (เซย์ เยส เซย์ เยส ค๊อส ไอ นี๊ด ทู โนว์ ) You say, I’ll never get your blessing ’til the day I die (ยู เซย์ แอล เน๊เว่อร์ เก็ท ยัวร์ เบลสซิง ทิล เดอะ เดย์ ไอ ดาย ) Tough luck, my friend, but ‘No’ still means ‘No’! (ทั๊ฟ ลัค มาย เฟรน บั๊ท โน สทิลล มีน โน ) Why you gotta be so rude? (วาย ยู กอทดา บี โซ รู๊ด ?) Don’t you know I’m human too? (โด้นท์ ยู โนว์ แอม ฮิ๊วแมน ทู ?) Why you gotta be so rude? (วาย ยู กอทดา บี โซ รู๊ด ?) I’m gonna marry her anyway (แอม กอนนา แม๊ร์รี่ เฮอ แอนนี่เวย์ ) Marry that girl (แม๊ร์รี่ แดท เกิร์ล ) Marry her anyway (แม๊ร์รี่ เฮอ แอนนี่เวย์ ) Marry that girl (แม๊ร์รี่ แดท เกิร์ล ) No matter what you say (โน แม๊ทเท่อร์ ว๊อท ยู เซย์ ) Marry that girl (แม๊ร์รี่ แดท เกิร์ล ) And we’ll be a family (แอนด์ เวลล บี อะ แฟ๊มิลี่ ) Why you gotta be so (วาย ยู กอทดา บี โซ ) Rude (รู๊ด ) Why you gotta be so (วาย ยู กอทดา บี โซ ) Rude (รู๊ด ) Why you gotta be so rude? (วาย ยู กอทดา บี โซ รู๊ด ?)
phubet santhong (1 month ago)
เก่งจังครับ
Dickhunter (1 month ago)
+วันพูม the rapper ไม่น่าใช่
Rude ลู้ดี
Irfan Masae (4 months ago)
นับถือว่างจิงครับบ
Dickhunter (4 months ago)
ฟังละก็เศร้าเนอะ555
Dow Mee (1 year ago)
❤️
TH Love14/02/2018
isa (1 year ago)
la mejor propuesta que eh visto ♥♥ no puedo evitar llorar ♥
hi my frends go to danece y nau is the canal legendary
martha lam (1 year ago)
Simply amazing ur wife is so lucky
Aye_yo_wuts_g00d (1 year ago)
Your so brave doing all this
Kankavee sMilekung (1 year ago)
<3
😊😊😊🎉🎉🍻🍻
Melo P (1 year ago)
It's vert cute❤️
Funny DIY (1 year ago)
cool 😎
Your cover version is better than the original. And the concept video even much more! I watched many dudes that copy every single shot. Man, I would like to see more of your video work. Hi from Lima, Peru.
Pepek Anjing (1 year ago)
Why you gotta be so fuck, omg dad so rude Hahahha LOL
maria isabel Carreon (1 year ago)
To alls we gettings married congratulations👍👍👍👍
maria isabel Carreon (1 year ago)
I really loves that song magic rude😍😙❤❤👍👍
Valeska Matizada (1 year ago)
porque tiene que ser tan grosero todos somos humanos😢
Faltou a legenda para ficar perfeito
Edhel Duchez (1 year ago)
I even like this video more than the original one. amazing!
Janet Jurado (1 year ago)
😈😡
josh faecher (1 year ago)
This was the best thing ive seen
Jakub Lučan (1 year ago)
You can see in eyes of her dad that he actualy realy like thath guy. In part can i have your daughter for rest of my life (0:33) you can see on his face that he is incredibe happy and is hard to act as bad guy :-D
Razeena Hussain (1 year ago)
best proposal ever 😍😍
Anony mous (1 year ago)
This is me and Her but ther is no her
Jennifer Escobar (1 year ago)
I like this one more than the original ... simply spectacular
My name is liam cooper too
junior Rosales (1 year ago)
This is one of the most incredible things that I ever seen. Epic !!
Anuja Jadhav (1 year ago)
U both r really cute really dis song is very good den d original congratulations dear god bless u both
Kendall17 (1 year ago)
<3
martin kwok (1 year ago)
I want to have something like that too =D
Manu Bhamra (1 year ago)
I luv u r song more than original love from India
Funny Vidz (1 year ago)
So much better than the original version
lgcwc (1 year ago)
It's very romantic, original and awesome, congratulations and be happy forever!!!
ava125 (2 years ago)
Perfect...
Flying Potatoes Rule (2 years ago)
I don't blame her dad for refusing his blessings....If i was her dad i would never
A N T O I N E T T E / / (5 months ago)
You're sick
JT 400 (6 months ago)
Flying Potatoes Rule man shut the fuck up
Nathan Villa (2 years ago)
cool dude
tenho uma coisa para falar dinheiro separa o ser humano.
cara a minha namorada é demais nunca brigamos eu ganho 300.000 mil por mês do meu canal e doei no asilo e no hospital do câncer 200.00 reais.🤑
Stephanie Caroline (1 year ago)
CRÍTICAL GAMER EXTREME 14 inscrito 👏
Stephanie Caroline (1 year ago)
CRÍTICAL GAMER EXTREME sério vc tem mto dinheir né 😧👏👏
vou chorar cara.😭
linda demais
o cara é um máximo tudo isso pela namorada aconteceu quase a mesma coisa comigo só que eu estava no mar e a pedi em namoro deu certo se escrevam no meu canal liguem 982115816 é sério liga eu tenho 8.000.000 de escritos.
linda demais
uma música tradicional e muito boa para se ouvir
Carola Garcia (2 years ago)
en el mismo lugar y fue ayer el 10 de noviembre
Carola Garcia (2 years ago)
mi esposo tambin me iso lo mismo😂
a mi hija se le pego la cancion
me gusto apenas lo bi
Ana Trujillo (2 years ago)
un gran detalle que a muchas mujeres nos encantaria q nos dieran!!!!

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.